زنی دیگر

یادداشتهای یک زن که هیچ وقت نمی خواست یک زن باشد

زنی دیگر

یادداشتهای یک زن که هیچ وقت نمی خواست یک زن باشد

روزه یا زوره

نمی دانم که براستی این روزه را  ما می گیریم یا اون ما رو گرفته 

وقتی اصلا حسش نمی کنی 

 من روزه نیستم و از صبح تا عصر انقدر می دوم دنبال این چرخ زندگی  هیچ وقت ندارم که چیزی بخورم یا غیبتی بکنم ........

من که حتی فرصت نمی کنم بیاد بیارم   که روزه نیستم 

 کجا فرصت برگشتن به خود  

 فرصت یک لحظه تامل  

 ماه انسان سازی .........چه جملات قصاری............  

فقط این سحر ماه رمضان رو دوست دارم  

فرصتی که وبلاگم را بروز کنم 

خدایا دستت درد نکنه که یک وقتی که برای تو بود به من دادی که به خودم برسم 

تو هم می دونی که زندگی  خرج داره 

وقتی رو پیشونیت جای مهر نداشتی 

وقتی تسبیح چفیه نداشتی  

وقتی بند ((پ)) رو نداشتی

نظرات 3 + ارسال نظر
neo سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

با بند پ که گفتید شدیدا پایه ام ولی یه ذره بیشتر تامل کن و ببین اگه اون بخواد بند پ کشکه.اونه اگه بخواد نیازی به پ بازی نداری و همه چیز حل میشه باورش کن..نم باور کردم و تویه گوشه گوشه زندگیم جواب داده.

ممم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام منم حتما باید بگم یه مرد دیگه هستم میدونی چرا منم خیلی میدوم برای همین چرخی که بهش می گی زندگی --اصلا تلاش کردن کار ادما هستش ولی درمورد رمضون یا رمضان یا ماه خدا --ماه انسان سازی --راست گفتن ولی هر کسی خودش باید راه رو برای ساخته شدن هموار کنه واگه دنبال یه کسی دیگه ای هستیم که بیرون از ماهستش وبیاد معجزه کنه وماه رو انسان ساز کنه زهی خیال باطل --حالا وقت نمی کنی غیبت کنی خدا رو صد هزار مرتبه شکر اگه میتونستی غیبت کنی ونمی کردی هنر داشتی واینم که خدا گفته روزه بگیر برای خودته این رو که پزشک ها هم قبولش دارن --هر کسی هر کاری بکنه روزه بگیره یا نگیره بر میگرده به خودش --
منم توی پیشونیم جای مهر نیست --تسبیه هم ندارم -چفیه دارم ..از بند پ و ج هم اصلا خوشم نمی یاد وکسی هم برام این کار رو نکرده ..اینجا خدا رو شاکرم--اسم وبت رو وقتی خوندم زنی دیگر بود گفتم ببینم با بقیه زنا فرق می کنه دیدم تنها فرقش اینکه حرفاش یه جور دیگه اس با یه ادبیات جدید ولی زیاد فرقی با اونا نداشت چون همیشه وهمه مواقع همشون دوست دارن بنالند از همه چیز حتی خدا وناله های شما که در تمام وب لاگت به گوش میره ناله ای است از سر ناسازگاری عده ای ونپذیرفتن موقعیت خودت--خیلی ها خواستن مثل شما باشن ونتونستن--راستش دیروز یه اقایی بود اومده بود بگه که دخترش رو به عقد یه پسر دراورده و4 سال نتونسته جهیزیه اش را درست کنه ومی گفت حتی پول نونش رو هم نداره بخوره تحقیق کردیم فهمیدم دقیقا همونیه که گفته---حالا شما می نالی واونم فشار زندگی رو با گوش وپوستش وخجالت پیش بچه ها وزنش داره می چشه-حالا چی میگی بازم میگی یکی درس میخونه وچهار نفر براش تایپ می کنن--فوق لیسانسش رو میگیره ولی یه بار هم شکمش خالی نمونده ونفر بعدی هم که میخواسته فوق بگیره ونگذاشتن وباعث شده دادش در بیاد اونم ناهارش در ماه مبارک رمضان فراموشش نشده--بسه خسته شدم از اینهمه داد زدنها --ولی دلم برای اون مرد سوخت ..انشالله که همون خداد که بهش خیلی اعتقاد داری وماه صیامش رو روزه هستی کمک میکنه وجهیزیه رو به دست همونهایی که خودش میدونه وبه همت اونهایی که مهر بر پیشونی ندارن تهیه می کنه..خدانگهدار زنی دیگرسعی کن واقعا زنی دیگر باشی اینی که هستی رو که خیلی ها زودتر از شما بودن --اما خوبش رو زیاد سراغ ندارم ---خیلی کم هستن خوبهایی که گفتن الهی رضا برضاک--خدایا راضیم به رضای تو

ahad سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://bia2faseleha.blogsky.com

سایت قشنگی داری اگر خواستی یه سر به سایتم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد